Географія. Підручник
1. Опрацювати теми уроків, всі матеріали в підручнику (див. посилання).
2. Створити презентацію економіки Болгарії, Румунії, Чехословаччини, Угрщини (слайдова, відеоролік, буклет).
Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
3. Таблиця, сторінка 94- 96.
4. Відповісти на питання сторінка 114 (на подвійному аркуші).
5. Обрати тему практичної роботи (на 20.03), оформлюється на окремому аркуші , висновки обов'язкові. Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
Підручник. Інформаційні технології
1. Опрацювати теми уроків, всі матеріали в підручнику (див. посилання).
2. Відповісти на питання в кінці кожної теми (дивись посилання в таблиці).
3. Створити буклет "Рівень роботизації сучасного виробництва в......" (країна за вибором).
Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
Зверніть УВАГУ! В стовпці "тема" ви бачите ! та посилання поряд з ним - за цим посиланням ви виконуєте контрольну роботу, тестування, закріплення знань!
Правила виконання:
1. Посилання дійсне 14 діб (зворотній відлік з 8.00 14.05.2020).
2. Роботу можливо виконати 1 раз.
3. Реєстрація: прізище, ім'я, № групи.
4. Час виконання роботи - 45хв.
План дистанційного навчання на період карантину 2020
(12.03 – 15.05)
№
|
№
групи
|
дата
|
№
уроку
|
тема
|
Тема
уроку
|
Географія
|
|||||
23
|
34
|
19.03
|
30
|
Країни Європи
|
Румунія.
Болгарія. Особливості ЕГП країни. Населення, демографічні проблеми. Сучасний стан
економіки країни. Галузева структура господарства, їх територіальні відмінності.
Зв’язки країн-сусідів з Україною
|
24
|
19.03
|
31
|
Чехословаччина. Угорщина.
|
||
25
|
20.03
|
32
|
Практична робота 3:
Порівняльна характеристика промисловості ФРН і Франції,
Великобританії та Італії (за вибором). Характеристика зв’язків України з країнами-сусідами.
|
||
26
|
20.03
|
33
|
Країни Азії
|
Загальний
огляд країн Азії. Склад регіону. Різноманітність
країн. Особливості
господарства.
|
|
27
|
26.03
|
34
|
Роль
країн Азії в
світі. Регіон перехрестя важливих морських комунікацій. Туризм.
|
||
28
|
26.03
|
35
|
Японія. ЕГП, історико-культурні особливості країни. Особливості
населення країни. Роль НТР в економіці Японії. Галузева і територіальна структура
господарства. Спеціалізація країни в світовому господарстві.
Зовнішньоекономічні зв’язки.
|
||
29
|
26.03
|
36
|
Китай. Особливості розселення, демографічна політика і трудові ресурси Китаю.
Особливості економічної політики Китаю, галузі міжнародної спеціалізації. Особливості
галузевої структури
господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Відмінності між Західним і Східним Китаєм; концентрація промислового і сільськогосподарського виробництва
в Східному Китаї.
|
||
30
|
27.03
|
37
|
Індія. Культурно-історичні особливості країни.
Природні умови і ресурси.
Розміщення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі.
|
||
27.03
|
38
|
Індія. Культурно-історичні особливості країни.
Природні умови і ресурси.
Розміщення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі.
|
|||
02.04
|
39
|
Країни
Близького та Середнього Сходу
|
|||
02.04
|
40
|
Країни Північної Америки
|
Склад
території. Особливості економіко-географічного положення. Сторінки освоєння
регіону та формування території США і Канади. Роль переселенців у розвитку
економіки регіону. Українська діаспора Канади і США.
|
||
03.04
|
41
|
США. Найбільша за
економічним потенціалом та політичним впливом країна сучасного світу.
Населення: закономірності зростання, етнічний склад, трудові ресурси,
соцiальна структура суспільства. Процеси урбанізації. Галузева та
територіальна структура господарства, галузі міжнародної спеціалізації.
Найбільші промислові та сільськогосподарські райони. Специфіка зовнішніх
економічних
зв’язків США.
|
|||
03.04
|
42
|
Канада. ЕГП. Особливості розміщення населення. Українці в
Канаді. Найбільші міські агломерації. Господарство Канади. Роль країни в міжнародному географічному поділі праці.
Практична робота 4:
Порівняльна характеристика
господарства головних економічних районів США: Півночі, Півдня та Заходу.
|
|||
09.04
|
43
|
ПОВТОРЮВАЛЬНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ
УРОК
|
|||
09.04
|
44
|
Країни Латинської Америки
|
Центральна
та Південна Америка. ЕГП та склад території. Політична карта. Різноманітність країн (за
розмірами
території, кількістю населення, адміністративно-територіальним
устроєм, формою правління, рівнем економічного розвитку тощо). Особливості населення
|
||
10.04
|
45
|
Основні
риси географії сільського
господарства, промисловості, транспорту. Екологічні проблеми. Участь регіону в
міжнародному географічному поділі праці.
|
|||
10.04
|
46
|
Країни
Африки
|
Загальний
огляд. Склад території. Різноманітність країн. Історія формування політичної
карти. Характерні риси населення, типи розселення та урбанізації в країнах
Африки. Природно-ресурсний потенціал та його використання.
|
||
10.04
|
47
|
Особливості
територіальної та галузевої структури господарства країн Африки. Найбільші
країни.
|
|||
16.04
|
48
|
Австралії
та Океанії
|
Австралія. Особливості
розміщення населення, найбільші міські агломерації. Особливості економічного розвитку. Географія
промисловості, сільського господарства, транспорту. і ресурсів. Етнічна карта
регіону. Роль
країни в МГПП. Зовнішні зв’язки.
|
||
16.04
|
49
|
Океанія. Специфіка ЕГП. Роль
Нова Зеландія і
острівні країни Тихоокеанського регіону. Політична карта. Особливості
розвитку малих острівних держав.
|
|||
23.04
|
50
|
Всесвітні економічні відносини Форми всесвітніх економічних відносин.
Інтернаціоналізація, інтеграція, інформатизація та глобалізація як
найважливіші тенденції розвитку світового господарства.
|
|||
23.04
|
51
|
Глобальні проблеми людства
|
Поняття про глобальні
проблеми людства (війни і миру, екологічну, сировинну і енергетичну, голоду, боротьби
зі злочинністю,
тероризмом, епідеміями).
|
||
30.04
|
52
|
Роль
світової громадськості
у їх розв’язанні глобальних проблем
людства
ДИРЕКТОРСЬКА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
|
|||
30.04
|
53
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ
|

2. Створити презентацію економіки Болгарії, Румунії, Чехословаччини, Угрщини (слайдова, відеоролік, буклет).
Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
3. Таблиця, сторінка 94- 96.
4. Відповісти на питання сторінка 114 (на подвійному аркуші).
5. Обрати тему практичної роботи (на 20.03), оформлюється на окремому аркуші , висновки обов'язкові. Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
Підручник. Інформаційні технології
План дистанційного навчання на період карантину 2020
(12.03 – 27.03)
№
|
№
групи
|
дата
|
№
уроку
|
тема
|
Тема
уроку
|
Інформаційні
технології
|
|||||
1
|
34
|
19.03
|
1
|
Використання інформаційних та
комп’ютерних технологій для автоматизації виробництва
|
|
2
|
20.03
|
2
|
|||
3
|
27.03
|
3
|
1. Опрацювати теми уроків, всі матеріали в підручнику (див. посилання).
2. Відповісти на питання в кінці кожної теми (дивись посилання в таблиці).
3. Створити буклет "Рівень роботизації сучасного виробництва в......" (країна за вибором).
Готові роботи надсилаємо за адресою: hoxena29@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар