Четвертий модуль!
- У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі (можу сказати, що процес планування - це гра у шахи, де учні групи виступають в ролі шахових фігур, а ти, навіть, не гроссмейстер! )
- Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюємо Основні запитання, що формують зміст проекту (і тут я побачила в собі Бонапарта...)
- У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання (і Сократа...)
- Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів (щось по типу "Бліцкрига", самі знаєте чим він закінчився!)
Немає коментарів:
Дописати коментар